تماس با پشتیبانی

تماس با پشتیبان فرآیند پروژه
چت در تلگرام پشتیبانی
چت در واتس اپ پشتیبانی
همکاری با ما

با تکمیل فرم همکاری می‌توانید در حوزه‌ای که تخصص و علاقه دارید پروژه دریافت کرده، انجام دهید و کسب درآمد کنید. اگر تخصصی دارید، همین الان اقدام کنید
آموزش کامسول

می‌خوای نرم‌افزار مهندسی یاد بگیری برای انجام پروژه؟ نرم افزار کامسول یکی از بهترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مهندسی هست.

انجام پروژه انسیس

انجام انواع پروژه انسیس شامل پروژه های مکانیکی، برق، حرارت و سیالات در فرآیند پروژه پذیرفته می شود. اگر در انجام پروژه انسیس با مشکل مواجه هستید. می توانید از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنید. پس از سفارش پروژه، کارشناسان ما برای اطلاع دادن هزینه و زمان با شما تماس می گیرند.

⁘ توضیحات

نرم افزار انسیس

انسیس یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای شبیه سازی CFD و مسائل عددی است. این نرم افزار دارای بخش های مختلفی می باشد که از حرکت سیال گرفته تا توزیع دما، انتقال حرارت و توزیع تنش در جسم را پوشش می دهد. در سمت دیگر این نرم افزار دارای بخش های مختلفی است که از هندسه گرفته تا مش بندی و حل را انجام می دهند. در برخی موارد انجام پروژه انسیس بسیار پیچیده می شود.

انجام پروژه انسیس

به این منظور خدمات انجام پروژ با استفاده از نرم افزار انسیس در فرآیند پروژه ارائه می شود. همچنین فرآیند پروژه آماده ارائه خدمات شبیه سازی به شرکت ها می باشد. اگر شما نماینده شرکتی هستید که به صورت دائم نیاز به دریافت خدمات مشاوره شبیه سازی با نرم افزار انیسیس دارید. می توانید از خدمات ما استفاده کنید. ارائه بالاترین سطح مشاوره مهندسی و شبیه سازی با کادر متخصصین فرآیند پروژه امکان پذیر است.

مراحل انجام پروژه انسیس

نرم افزار Ansys امکان شبیه سازی طیف گسترده ای از مسائل مهندسی را می دهد. از انتقال حرارت گرفته تا حرکت سیال در کانال و جریان دو فاز؛ همه این موارد را می توان به صورت انجام پروژه انسیس تعریف کرد.

انجام پروژه شبیه سازی انسیس

می توانید پروژه های انسیس ansys را در فروشگاه سایت مشاهده کنید. به عنوان یک ارائه دهنده ی خدمات شبیه سازی آنلاین، بسیاری از پروژه ها در بخش فروشگاه سایت به عنوان پروژه آماده انسیس اضافه شده است. همچنین در صورتی که یک شبیه سازی خاص دارید، می توانید از خدمات انجام پروژه انسیس فلوئنت در بخش خدمات فرآیند پروژه استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار انسیس

با استفاده ماژول های مختلف نرم افزار انسیس از مکانیک سیال گرفته تا معادلات اهم و کوانتوم را می توان حل کرد. البته این گفته به معنای آن نیست که تنها با نصب نرم افزار انجام پروژه انسیس برای تمام افراد امکان پذیر است! زیرا تنظیمات نرم افزار دارای پیچیدگی زیادی است. بر این اساس در فرآیند پروژه خدمات انجام شبیه سازی با نرم افزار انسیس ارائه می شود.

یکی از جدیدترین ویژگی هایی که در بسته نرم افزار انسیس اضافه شده، استفاده از Ansys Workbench است. این بخش از نرم افزار قابلیت اضافه کردن ماژول های مختلف و کوپل کردن آن در انجام پروژه انسیس را ایجاد می کند. از دیگر قابلیت های نرم افزار ارتباط چند ماژول است. از آن جمله می توان به اتصال ماژول برق، مکانیک، سیالات و … اشاره کرد. زمانی که در مسئله با چند پدیده مختلف مواجه باشیم، این قابلیت به ما امکان محاسبات را می دهد.

اگرچه بسته نرم افزار کامل انسیس به صورت تجاری به فروش می رسد. اما اغلب در دسترس تمام دانشجویان در ایران هست. با این وجود گاهی اوقات برای ارائه مقالات بین المللی به لایسنس نرم افزار نیاز داریم. برای انجام پروژه های دانشجویی شرکت انسیس یک ورژن از نرم افزار را به صورت رایگان منتشر کرده است. این ورژن (Ansys Academic) دارای محدودیت هایی در ارتباط با ماژول ها و تعداد نودهای شبکه است. با این راهکار شما می توانید مقالات بین المللی خود را نیز با نرم افزار انسیس ارائه کنید.

کامپیوتر محاسباتی

نیاز به قدرت پردازش بالا یکی از مشکلاتی است که در شبیه سازی با انسیس به وجود می آید. زمانی که انجام پروژه انسیس تمام شده، ولی کامپیوتر مناسب برای اجرای آن را ندارید. همچنین گاهی اجرای شبیه سازی ها نیاز به مش بندی ریزتر برای رسیدن به جواب صحیح دارد. در چنین مواردی ما نیاز به کامپیوتری با قدرت پردازشی بالا داریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن شبیه سازی را به نتیجه برساند. در فرآیند پروژه این نیاز رفع شده. کامپیوتر پردازشی فرآیند پروژه با مشخصات زیر دارای بالاتری قدرت پردازشی برای حل مسائل مختلف از جمله انجام پروژه انسیس است.

نوع تجهیز مشخصات
پردازنده 11th Gen Intel(R) Core(TM) i7-11700K @ 3.60GHz
مقدار حافظه رم DDR4 64 Gb
حافظه ذخیره سازی SSD (Minimum 1 Tb)
سیستم عامل Windows 10 professional (64 bit)

بر این اساس شما در زمان انجام پروژه می توانید از خدمات پردازشی ما استفاده کنید. در واقع شما نیازی نیست نگران قدرت محاسباتی شبیه سازی خود باشید. تمام موارد در فرآیند پروژه فراهم است. علاوه بر انجام پروژه انسیس ، دیگر پروژه های مهندسی از جمله انجام پروژه هایسیس و … نیز در فرآیند پروژه انجام می شود.

ثبت سفارش پروژه انسیس

هزینه انجام پروژه انسیس بر اساس سختی و مدت زمان انجام پروژه محاسبه می شود. بر این اساس لازم است پروژه خود را در سایت فرآیند پروژه ثبت کنید. به این منظور به ابتدای این صفحه مراجعه کرده و کلید سفارش پروژه را بزنید. سپس فرم مربوطه را به طور کامل پر کرده و ارسال کنید. کارشناسان ما پس از بررسی پروژه شما، نتیجه بررسی را به شما اعلام خواهند کرد. پس از تایید و دریافت پیش پرداخت. مراحل انجام پروژه انسیس برای شما آغاز خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره فرآیند پروژه را مطالعه کنید.

برچسب‌ها: ✔ انجام پروژه Ansysانجام پروژه شبیه سازی انسیسانجام پروژه های انسیس فلوئنتپروژه انسیسقیمت پروژه انسیسهزینه انجام پروژه انسیس