تماس با پشتیبانی

تماس با پشتیبان فرآیند پروژه
چت در تلگرام پشتیبانی
چت در واتس اپ پشتیبانی
همکاری با ما

با تکمیل فرم همکاری می‌توانید در حوزه‌ای که تخصص و علاقه دارید پروژه دریافت کرده، انجام دهید و کسب درآمد کنید. اگر تخصصی دارید، همین الان اقدام کنید
آموزش کامسول

می‌خوای نرم‌افزار مهندسی یاد بگیری برای انجام پروژه؟ نرم افزار کامسول یکی از بهترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مهندسی هست.

انجام پروژه PVTsim

برای ثبت سفارش انجام پروژه PVTsim در فرآیند پروژه، پس از زدن کلید سفارش پروژه، اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید. پس از ارسال فرم، کارشناسان ما پروژه پی وی تی سیم شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهند گرفت.

⁘ توضیحات

نفت خام

نفت خام یک ترکیب پیچیده هیدروکربنی با مقداری کمی آلاینده می باشد. استخراج نفت خام یک عملیات اقتصادی مهم است. پس جریان دائم آن داخل خطوط لوله باید تضمین شود. می دانیم نفت خام دارای مقادیر زیادی آسفالتین (Asphaltene) و وکس (Wax) می باشد. این ترکیبات حین حرکت در لوله رسوب کرده و گاهی موجب بسته شدن لوله می شود. در اینجا مهندسین از انجام پروژه PVTsim برای به دست آوردن شرایط تشکیل وکس و آسفالتین می پردازیم. با استفاده از این نرم افزار پی وی تی سیم، شرایط تشکیل وکس و آسفالتین پیش بینی می شود.

کاربردها

اگر بخواهیم نفت خام را از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال دهیم. لازم است یک خط لوله طراحی کنیم. برای این منظور به انجام پروژه پایپینگ نیاز داریم. اما با احداث خط لوله کار انتقال تمام نمی شود. اگر نفت در لوله حرکت کرده و در آن تولید بخار کند! یا سیال رسوب تشکیل داده و خط لوله بسته شود! همه این مسائل ممکن است موجب توقف جریان سیال شود. حتی در مواردی ممکن است خط لوله منفجر شود. اینجاست که به انجام پروژه با نرم افزار PVTsim نیاز داریم.

انجام پروژه PVTsim - انجام پروژه شبیه سازی

به طور کلی بررسی این مسئله که نفت خام و هر سیال دیگری در لوله حرکت می کند، یک بخش مهم از مهندسی است. به این بخش تضمین جریان (Flow assurance) گفته می شود. از ابزارهای مختلفی برای تضمین جریان استفاده می شود. از آن جمله انجام پروژه PVTsim است. اگرچه می توان تمام این کارها را با نرم افزار متلب انجام داد. شما می توانید انجام پروژه متلب را در زیر مشاهده کنید.

پروژه های زیادی برای طراحی و تضمین جریان نفت در خط لوله در دانشگاه ها تعریف می شود. از آن جمله می توان به انجام پروژه الگا اشاره کرد. با استفاده از نرم افزار الگا می توانیم پروفایل دما، فشار، دبی فازهای مختلف و تشکیل آسفالتین در خط لوله را شبیه سازی کنیم. اما خود نرم افزار الگا نیاز به انجام پروژه PVTsim دارد. چون داده های نفت خام باید در این نرم افزار تعریف و سپس به الگا منتقل شود.

اهمیت پیش بینی با PVTsim

پس پیش بینی دمای تشکیل وکس توسط انجام پروژه PVTsim از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با نرم افزار پی وی تی سیم می توان منحنی های دما و فشار تشکیل رسوب را رسم کرد. بهره بردار برای انتقال نفت خام از طریق خط لوله به این منحنی ها نیاز دارد.

اگر یک نفت خام پتانسیل تشکیل وکس (یا آسفالتین) داشته باشد. حرکت این نفت در خط لوله باید کنترل شود. به خصوص اگر خط لوله طولانی بوده و دما در طول آن قابل کنترل نیست. ترکیبات سنگین نفتی با کاهش دما شروع به تشکیل رسوب می کنند. در نتیجه اگر دمای نقطه ای از خط لوله از دمای تشکیل وکس نفت کمتر شود. وکس رسوب کرده و خط لوله بسته می شود.

قابلیت های نرم افزار

انجام پروژه با نرم افزار PVTsim بسیار لذت بخش است. زیرا انواع معادلات حالت و معادلات پیش بینی رسوب را در خود دارد. البته تعریف خواص نفت خام و تنظیم شرایط برای حل معادلات در نرم افزار پیچیده است. با استفاده از نرم افزار پی وی تی سیم می توان نفت خام را شبیه سازی کرد. و با انواع مدل ها، نمودارهای دما-فشار تشکیل رسوب را به دست آورد.

قابلیت های انجام پروژه PVTsim

اگر در انجام پروژه PVTsim با مشکل مواجه شدید. می توانید از خدمات فرآیند پروژه استفاده کنید. کارشناسان ما در زمینه شبیه سازی پروژه ها پی وی تی سیم می توانند به شما کمک کنند. همچنین اگر نیاز به آموزش این نرم افزار داشتید، باز هم کارشناسان ما آماده ارائه خدمت هستند.

سفارش پروژه PVTsim

انجام پروژه های دانشجویی با نرم افزار پی وی تی سیم در فرآیند پروژه پذیرفته می شود. برای ثبت سفارش پروژه با نرم افزار PVTsim ، به ابتدای صفحه مراجعه کنید. در ادامه پس از زدن کلید ثبت سفارش، اطلاعات مورد نیاز در فرم سفارش پروژه را پر کرده و ارسال کنید. پروژه شما پس از ثبت در فرآیند پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی خواهد شد. اگر نیاز به ارتباط سریع با پشتیبانی فرآیند پروژه دارید، از طریق واتس اپ پروژه خود را ارسال کنید.

برچسب‌ها: ✔ انجام پروژه PVTانجام پروژه با نرم افزار PVTsimپروژه PVTsimسفارش پروژه PVTsim