تماس با پشتیبانی

تماس با پشتیبان فرآیند پروژه
چت در تلگرام پشتیبانی
چت در واتس اپ پشتیبانی
همکاری با ما

با تکمیل فرم همکاری می‌توانید در حوزه‌ای که تخصص و علاقه دارید پروژه دریافت کرده، انجام دهید و کسب درآمد کنید. اگر تخصصی دارید، همین الان اقدام کنید
آموزش کامسول

می‌خوای نرم‌افزار مهندسی یاد بگیری برای انجام پروژه؟ نرم افزار کامسول یکی از بهترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مهندسی هست.

انجام پروژه MAGMAsoft

اگر نیاز به طراحی یک قالب برای ریختگری دارید . پیشنهاد می کنیم قبل از انجام هزینه های سنگین ساخت قالب اقدام به انجام پروژه MAGMAsoft کنید . با استفاده از انجام پروژه با نرم افزار ماگماسافت می توانید تمام فرآیند از ساخت قالب تا تزریق و سخت شدن را شبیه سازی کنید .

⁘ توضیحات

انجام پروژه Magmasoft

تعداد زیادی از قطعات صنعتی با استفاده از ریخته گری تولید می شود . تفاوتی ندارد با فلز مذاب کار می کنید یا پلاستیک و یا پلیمر . وقتی صحبت از یک فرآیند ریخته گری می کنیم . نیاز با انجام پروژه MAGMA داریم . دلیل این مسئله رفتارهای متفاوت سیالات مذاب مختلف در قالب های متفاوت است . به عبارت دیگر دو عامل رفتار هیدرولیکی سیال مذاب و نوع قالب باعث می شود که به انجام پروژه ماگما سافت نیاز داشته باشیم .

انجام پروژه magmasoft برای قالبسازی

انجام شبیه سازی با نرم افزار MAGMAsoft به ما کمک می کند رفتار سیال مذاب و حرکت آن در قالب را شبیه سازی کنیم . در نتیجه اگر بخشی از قالب در فرآیند قالبگیری خالی بماند . انجام پروژه Magmasoft آن را به ما نشان می دهد . همچنین روان بودن بیش از حد سیال مذاب موجب هرز روی آن می شود . در بخش پیشرفته نرم افزار می توانیم میزان هرز روی سیال مذاب از درزهای قالب را شبیه سازی کنیم .

معرفی نرم افزار ماگما سافت

این نرم افزار توسط شرکتی با نام MAGMA تولید شده است . نرم افزار ماگما سافت یکی از قدرتمندترین و ارزشمندترین دستاوردهای حوزه ی قالبگیری می باشد . با استفاده از این نرم افزار بسیاری از پدیده های اختلال در قالب گیری را می توان شبیه سازی کرد . در مسیر شبیه سازی با نرم افزار MAGMA soft نیاز به فایل سه بعدی قالب داریم . بر همین اساس از نرم افزارهای سالیدروک و کتیا برای تولید فایل سه بعدی قالب باید استفاده شود . اما نگران نباشید . خدمات طراحی سه بعدی قطعات صنعتی با نرم افزار سالیدورک در فرآیند پروژه ارائه می شود . بر همین اساس شما در انجام پروژه Magmasoft نیاز به خدمات جانبی ندارید .

اگر به مشاوره تخصصی در این حوزه نیاز دارید با پشتیبانی فرآیند پروژه تماس بگیرید . همچنین اگر نیاز به شبیه سازی کامسول داشته باشید ، در فرآیند پروژه این خدمات به صورت یکجا ارائه می شود .

کاربرد انجام شبیه سازی با نرم افزار MAGMAsoft

فرض کنید با یک قالب‌گیری پیچیده روبروی هستیم . از طرف دیگر هزینه ساخت قالب به شدت بالاست و می خواهیم قطعه ما به طور صحیح تولید شود . برای این منظور به انجام شبیه سازی MAGMAsoft نیاز داریم . با انجام پروژه ماگماسافت قبل از تولید قالب می توانیم مشکلات قالب را شناسایی کنیم . تا پس از ساخت قالب غافلگیر نشویم . اکنون می توانیم درک کنیم که انجام شبیه سازی با نرم افزار Magmasoft چقدر مهم است .

انجام پروژه magmasoft

از سوی دیگر انجام پروژه Magmasoft برای یک قطعه ، موجب افزایش کیفیت آن خواهد شد . با استفاده از نرم افزار می توانیم نقاط ضعف فرآیند قالب گیری را شناسایی و رفع کنیم . بنابراین شبیه سازی با نرم افزار ماگماسافت برای ارتقای کیفیت یک قطعه صنعتی لازم است . به خصوص در تولید قطعات حساس که نیاز به تحمل تنش دارند . ایجاد ترک و حباب های ناخواسته در زمان قالب گیری موجب کاهش استقامت قطعه ی ساخته شده می شود . بر همین اساس مهندسین به انجام پروژه MAGMA soft می کنند .

مزیت انجام پروژه MAGMAsoft

با استفاده از نرم افزار ماگما سافت مراحل اصلی ساخت یک قطعه از سیال مذاب به دقت شبیه سازی می شود . یک سیال مذاب از زمانی که داخل قالب ریخته می شود دو مرحله اصلی را طی می کند که در زیر آورد شده است .

  1. پر شدن قالب (Mold Filling)
  2. سخت شدن (Solidification)

این مراحل دارای زیر مرحله هایی نیز می باشند . رفتار سیال مذاب از جنس های مختلف در این مراحل متفاوت است . به عبارت دیگر قالب مناسب برای آلومینیوم مذاب با فولاد مذاب متفاوت است . بر همین اساس در هر پروژه قالب گیری و ریخته گری نیاز به انجام پروژه شبیه سازی با نرم افزار MagmaSoft داریم . اگر نیاز به طراحی صنعتی یک قطعه داریم . یا پروژه دانشگاهی و حل تمرین مهندسی برای شما تعیین شده . می توانید از خدمات فرآیند پروژه در این حوزه استفاده کنید .

برچسب‌ها: ✔ انجام پروژه magmaانجام پروژه Magma softانجام پروژه ماگما سافتانجام پروژه ماگماسافت