تماس با پشتیبانی

تماس با پشتیبان فرآیند پروژه
چت در تلگرام پشتیبانی
چت در واتس اپ پشتیبانی
همکاری با ما

با تکمیل فرم همکاری می‌توانید در حوزه‌ای که تخصص و علاقه دارید پروژه دریافت کرده، انجام دهید و کسب درآمد کنید. اگر تخصصی دارید، همین الان اقدام کنید
آموزش کامسول

می‌خوای نرم‌افزار مهندسی یاد بگیری برای انجام پروژه؟ نرم افزار کامسول یکی از بهترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مهندسی هست.

انجام پروژه اکلیپس Eclipse

فرآیند پروژه با شبکه‌ای از متخصصین مهندسی نفت آماده پذیرش انجام پروژه اکلیپس است. پشتیبانی ما در تمام ایام هفته آماده بررسی پروژه های شما است. برای سفارش انجام پروژه با نرم افزار Eclipse می‌توانید ثبت سفارش کنید. در صورتی که نیاز به تماس سریع با پشتیبانی دارید، می‌توانید پروژه خورد را از طریق راه‌های ارتباطی به پشتیبان فرآیند پروژه ارسال بفرمایید. پروژه شما در کوتاه‌ترین زمان بررسی شده و تخمین زمان و هزینه برای شما ارسال خواهد شد.

⁘ توضیحات

پروژه اکلیپس

نرم افزار اکلیپس به منظور شبیه سازی سازی مخازن هیدروکربنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد این نرم افزار نه تنها در پژوهش های آکادمیک، بلکه در صنایع استخراج نفت است. این نرم افزار دارای محیط کاملی برای شبیه سازی مخازن نفتی و چاه های برداشت می‌باشد. از این جهت کاربرد در انجام پروژه اکلیپس با مشکلاتی روبرو خواهد شد. نرم افزار پترل را نزدیک ترین محیط نرم افزار مشابه اکلیپس می‌توان نامید. قابلیت های ویژه‎‌ی نرم افزار در تحلیل مخازن نفتی و نمایش آن به صورت گراف های 2D و 3D باعث شده تا یک مهندس در انجام پروژه Eclipse نیاز به هیچ ابزار خارجی نداشته باشد. این نرم افزار همچون بسیاری دیگر از نرم افزارهای شبیه سازی مخزن و برداشت و استخراج نفت توسط شرکت شلومبرجر (Schlumberger) توسعه داده شده است.

انجام پروژه با نرم افزار اکلیپس بیشتر در رشته‌ی مهندسی نفت به کار می‌آید. اما کاربردهای بین رشته‌ای در زمین شناسی میدان‌های نفتی و مهندسی شیمی نیز دارد.

معرفی شرکت شلومبرجر

شرکت سازنده‌ی اکلیپس را می‌توان بزرگترین توسعه دهنده‌ی شبیه سازهای مهندسی نفت نامید. اکلیپس، پترل، پایپ سیس و الگا شناخته شدن ترین نرم افزارهایی هستند که توسط این شرکت دنیای مهندسی نفت وارد شده است. شلومبرجر در تمامی بخش‌های یک پروژه‌ی نفتی از جمله اکتشاف، حفاری، استخراج، بهره برداری و بهینه سازی عملکرد مخزن وارد شده و نرم افزارهای تخصصی آن حوزه را ایجاد کرده است. نرم افزار اکلیپس دارای قابلیت‌های خوبی است و نسخه های جدید آن به طور پیوسته توسط شلومبرجر ارائه می‌شود. در نسخه‌های اخیر قابلیت‌های زیادی برای کاربر دوست شدن در انجام یک پروژه اکلیپس به نرم افزار اضافه شده است. همچنین نرم افزار قابلیت وارد کردن انواع داده های مخزن، داده های پتروفیزیکی و لاگ های حفاری را دارد.

قابلیت‌های نرم افزار

از قابلیت های ویژه‌ی اکلیپس می‌توان به قدرت شبیه سازی و قابلیت شبیه سازی در رایانه‌های شخصی اشاره کرد. این نرم افزار با معرفی فرم های جدید تعریف داده های لرزه‌نگاری به دنیای شبیه سازی مخزن، علاوه بر کاهش حجم داده‌های ورودی، موجب کاهش RAM و CPU برای محاسبات با دقت بالا شده است.

برچسب‌ها: ✔ انجام پروژه Eclipseانجام پروژه اکلیپسانجام پروژه با نرم افزار اکلیپسانجام شبیه سازی Eclipseانجام شبیه سازی اکلیپسپروژه Eclipseپروژه اکلیپس