تماس با پشتیبانی

تماس با پشتیبان فرآیند پروژه
چت در تلگرام پشتیبانی
چت در واتس اپ پشتیبانی
همکاری با ما

با تکمیل فرم همکاری می‌توانید در حوزه‌ای که تخصص و علاقه دارید پروژه دریافت کرده، انجام دهید و کسب درآمد کنید. اگر تخصصی دارید، همین الان اقدام کنید
آموزش کامسول

می‌خوای نرم‌افزار مهندسی یاد بگیری برای انجام پروژه؟ نرم افزار کامسول یکی از بهترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مهندسی هست.

انجام پروژه آباکوس

نرم افزار آباکوس یک شبیه ساز قدرتمند در زمینه مدلسازی مسائل چند فیزیکی است. از این نرم افزار در انواع شبیه سازی های علمی می توان استفاده کرد . اگر نیاز به انجام پروژه آباکوس دارید یا در انجام آن با مشکل شدید ، می توانید از خدمات فرآیند پروژه استفاده کنید .

⁘ توضیحات

راهنمای ثبت سفارش انجام پروژه آباکوس

امروزه ، شبیه سازی مالتی فیزیک (Multi Physics) به یک ابزار کاربردی در صنایع تبدیل شده . با توجه به آن که اغلب دستگاه مهندسی ترکیبی از پدیده های فیزیکی است؛ نیاز به نرم افزاری داریم که بتواند اثر متقابل این موارد را اندازه گیری کند . انجام پروژه آباکوس یکی از این ابزارها است . از حرکت سیال گرفته تا انتقال حرارت و الکترومغناطیس را می توان توسط نرم افزار آباکوس شبیه سازی کرد.

مراحل ثبت پروژه Abaqus  در ویدیو زیر بیان شده است.

کاربرد انجام پروژه آباکوس

تقریبا تمام رشته های علمی می توانند از نرم افزار آباکوس برای حل مسئله استفاده کنند . یک مهندس مکانیک می تواند برای تحلیل تنش یک قطعه مکانیکی استفاده کند . یک مهندس شیمی می تواند با انجام پروژه آباکوس یک راکتور را مدلسازی کند . یک مهندس برق می تواند موتور الکتریکی را شبیه سازی کند . یک دانشجوی فیزیک می تواند انجام پروژه دانشجویی خود در مورد عدسی کامل کند . و همه این ابزارها در کنار هم قرار گرفته تا محققی بتواند در کمترین زمان یک مسئله مهندسی را حل کند . نرم افزار آباکوس یک محیط قدرتمند برای شبیه سازی پدیده های ترکیبی است .

 

انجام پروژه آباکوس

رقبای آباکوس

سرشناس ترین رقیب نرم افزار آباکوس ، انجام پروژه فلوئنت یا همان انسیس است . انسیس سابقه طولانی در زمینه شبیه سازی چند فیزیکی دارد . با این وجود نرم افزارهایی مانند کامسول قدرتمندترین شبیه سازی است که با آباکوس رقابت می کند . تقریبا می توان گفت که در کامسول تمام قابلیت های انجام پروژه آباکوس وجود دارد . با این وجود گاهی استفاده از آباکوس اولویت دارد .

طراحی سه بعدی و مش بندی

اگر چه نرم افزار آباکوس یک محیط قدرتمند برای طراحی سه بعدی دارد . اما گاهی نیاز است هندسه های پیچیده را با فایل وارد نرم افزار کنیم . از جمله فرمت هایی که این نرم افزار دریافت می کند ، Step، STL و sldprt است . دیگر فرمت های سه بعدی نیز توسط نرم افزار قابل ایمپورت کردن است . اما این سه فرمت توسط تمام نرم افزارهای طراحی سه بعدی در دسترس است .

انجام پروژه آباکوس

انواع پروژه های مهندسی توسط آباکوس در فرآیند پروژه انجام شده است . می توانید مطمئن باشید که در اغلب موارد نیاز محیط خارجی برای مش بندی قطعه ندارید . از سمت دیگر وارد کردن مش بندی به یک شبیه سازی در نرم افزار آباکوس اندکی با دشواری همراه است . همچنین شما می توانید از دیگر خدمات ما از جمله سفارش پروژه کامسول استفاده کنید .

سفارش پروژه

انواع پروژه های مهندسی شامل انجام پروژه آباکوس در فرآیند پروژه پذیرفته می شود . اگرچه این نرم افزار قابلیت های زیادی در انجام پروژه دارد . انجام پروژه در آن با پیچیدگی همراه است . بر همین اساس ممکن است شما نتوانید پروژه خود را انجام دهید . یا در انجام پروژه آباکوس با مشکل مواجه شوید . کارشناسان فرآیند پروژه می توانند مشاوره تخصصی در این زمینه ارائه دهند .

برای ثبت سفارش ، به ابتدای صفحه مراجعه کرده و کلید سفارش پروژه را فشار دهید . سپس فرم ظاهر شده را به دقت کامل کنید . پشتیبانی ما پس از بررسی پروژه ، با شما تماس می گیرد . شما می توانید قوانین ثبت پروژه را در اینجا مشاهده کنید .

برچسب‌ها: ✔ انجام پروژه Abaqusانجام پروژه با Abaqusانجام پروژه با آباکوسانجام پروژه با نرم افزار آباکوس